Pokud chcete nejrychlejší vyřízení reklamace, doporučujeme obrátit se přímo na autorizovaný servis daného výrobce. Kontakty na autorizované servisy vám na požádání rádi sdělíme.
Pokud reklamaci nelze uplatnit v autorizovaném servisu nebo ji chcete uplatnit přímo u nás, můžete tak učit na adrese prodávajícího: Svět Koloběžek - reklamační oddělení, Türkova 828/20, 14900 Praha 4.
Před uplatněním reklamace nás kontaktujte nejlépe telefonicky nebo e-mailem a sdělte nám jaký problém s výrobkem máte. V některých případech se nemusí jednat o závadu a problém lze odstranit po konzultaci s technikem svépomocí.
Pokud bude potřeba výrobek odeslat do servisu může si vybrat jednu z následujících možností:
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line;
v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.