Úvodní stránka > Reklamace

Reklamace

Pokud chcete nejrychlejší vyřízení reklamace, doporučujeme obrátit se přímo na autorizovaný servis daného výrobce. Kontakty na autorizované servisy vám na požádání rádi sdělíme.

Pokud reklamaci nelze uplatnit v autorizovaném servisu nebo ji chcete uplatnit přímo u nás, můžete tak učit na adrese prodávajícího: Svět Koloběžek - reklamační oddělení, Türkova 828/20, 14900 Praha 4.

Jak postupovat

Před uplatněním reklamace nás kontaktujte nejlépe telefonicky nebo e-mailem a sdělte nám jaký problém s výrobkem máte. V některých případech se nemusí jednat o závadu a problém lze odstranit po konzultaci s technikem svépomocí.

Pokud bude potřeba výrobek odeslat do servisu může si vybrat jednu z následujících možností:

  1. Reklamované zboží lze přinést osobně do naší prodejny.
  2. Reklamované zboží lze zaslat na adresu Svět Koloběžek - reklamační oddělení, Türkova 828/20, 14900 Praha 4. Zasílku doporučujeme pojistit pro případ ztráty nebo poškození, zásilky nelze zasílat na dobírku. Před odesláním je potřeba zásilku nahlásit. Neohlášené zásilky budou odmítnuty. Pro ulehčení práce jsme připravili reklamační protokol, který stačí vyplnit a přiložit k zásilce.

© 2009-2017 Svět Koloběžek Doprava | Reklamace | Obchodní podmínky | Mapa stránek | Prodávané značky | Kariéra Vyrobilo studio FUMI

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line;
v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.